View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Savor
|
Posted: 13.10.2018 17:18 Post subject: |
|
|
Ei nämä myrskyt välttämättä ihmisen toimintaan perustu!!!
Ennustin tässä aiheessa isoja myräköitä 2011 tsunamin jälkeen ja ennustus toteutui. Ennustin normaalia voimakkaampia myrskyjä myös Indonesian tsunamin jälkeen ja Michael oli jo aikas voimakas hurrikaani. Myös tämä lämpöaalto selittyisi.
Posted: 25.04.2011 17:24 Post subject: Ennustus
http://www.onesimpleprinciple.com/forum/viewtopic.php?t=2259&postdays=0&postorder=asc&start=15
. _________________ Olemmeko löytämässä itse itsemme? Yhdistyvätkö eri uskonnot ja tiede jo meidän aikana? |
|
Back to top |
|
 |
Savor
|
Posted: 13.10.2018 17:19 Post subject: |
|
|
Tuollainen avaruudesta tuleva energiapulssin energia / työntävä voima työntyy myös Auringon ja muiden planeettojen sisälle, joten ennustan myräköitä myös Aurinkoon ja muille planeetoille!
. _________________ Olemmeko löytämässä itse itsemme? Yhdistyvätkö eri uskonnot ja tiede jo meidän aikana? |
|
Back to top |
|
 |
Savor
|
Posted: 14.10.2018 19:39 Post subject: |
|
|
Juu, pitääkin vielä ennustaa näinkin myöhään, että havaitaan kenties joku yllättävän voimakas energiapurkaus jostakin avaruuden kohteesta.
Eli 2011 tuollainen kohde havaittiin 17 päivää tsunamin jälkeen.
Ps. Yksi elektroni saa ydinpommissa aikaan ketjureaktion josta isosti ainetta laajenee vähemmän tiheäksi.
Kenties jotakin vastaavaa voi tapahtua protonien ja neutronien sisäisesti?!?
|
Back to top |
|
 |
|